top of page
搜尋
  • 作家相片Mandy Tsui

【貓貓中藥保健食品推薦】寵物專用中藥配方|位元堂位您寵系列

近幾年相信好多人都開始餵佢地既狗狗貓貓食中藥保健食品

因為呢類寵物用既中藥配方可以改善健康及飲食問題又冇咁傷身

其實就同人食中藥調理無分別

近呢2年我養了7隻英國短毛貓

年資唔高有好多野都要學,最近係貓貓討論區識到好多愛貓之人

佢地都好鐘意分享自己養貓既心得,係佢地身上我學識到好多一直忽略左既野

例如:疫苗注射、寵物中獸醫、清潔耳朵、貓貓飲食及保健食品等等既問題

最長知識既就係原來貓貓都需要食保健食品,亦都可以睇寵物中獸醫!

想要主子們更健康更長壽,可以更長日子陪伴住我同女女

我就係網上搵左好多貓貓保健食品同有關寵物中藥配方既資料

發現【位元堂位您寵系列】有齊哂我家貓貓既需要

呢個系列係專for貓狗既中藥保健食品

位元堂保健產品除左照顧到大人同小朋友外

連寵物都照顧得到,真係好貼心啊!!


我就會揀返相應既寵物中藥配方俾貓貓去配合佢地唔同既需要

就好似我舊舊同點點平時胃口唔太好

所以我會揀【強免疫配方】俾佢地

另外我仲選購【破壁靈芝孢子配方】等佢地打好個底

咁就無咁易有病痛啦~


【強免疫配方】

採用3種中藥精華:【全靈芝破壁孢子】、【黃芪】、【白朮】

中藥配方能為寵物增強免疫力、增強體質及促進貓隻微循環

【破壁靈芝孢子配方】

嚴選2種中藥精華:【全靈芝破壁孢子】及【椎茸提取物】

有助養心安神、增強活力、促進血液循環、新陳代謝及延緩衰老


「位您寵」所有貓狗保健食品系列都由香港製造,信心保證

仲係100% 純天然中藥配方,寵物可安心食用

而且無添加防腐劑、人造色素及人造香料

通過重金屬、農藥殘留及微生物安全測試架!!

一盒30粒足夠一個月,拆掉膠囊呈藥粉狀

中藥粉末可配合寵物糧食或水食用


舊舊&點點服用【強免疫配方】用後感

食左約一個星期保健中藥食品後,貓貓食慾方面有明顯既改善

平時開飯只有佢兩隻衰豬唔會主動埋位,而家未開飯就撲住要開動

見到佢地精神奕奕有活力左,我都好開心。

而【破壁靈芝孢子配方】我就俾比較弱少少既祖仔同滴滴食啦

食左一排都見到佢地活力十足,尤其滴滴平時腸胃比較敏感

食左靈芝孢子後見佢便便都變得無咁軟同濕,胃口好左仲成日周圍跳添。

快啲入手「位您寵」貓狗保健食品啦!


*建議拆掉膠囊與糧食或水拌勻食用。如要長期服用,建議先諮詢註冊獸醫或寵物中獸醫意見。


溫馨提示: 如果寵物患病食緊藥,就要問下寵物中獸醫食唔食得啦

位元堂位您寵系列仲有多款針對不同年齡健康需要既寵物中藥保健品架!


護肺、補肝及蟲草Cs-4等等既都有,詳情可以到以下網址了解更多:

【強免疫配方】

【破壁靈芝孢子配方】

想睇埋佢地既日常生活,就記得Follow埋我班主子既IG啦:


歡迎邀約合作,出席活動

==========================================

Mandy MomDiary

0 則留言
文章: Blog2_Post
bottom of page